niedziela, 27 września 2020

32.

Za mną bardzo przyjemny i sportowy weekend.

Zakończyłam wreszcie całą papierkową robotę związaną z zajęciami z malarstwa. Zaczynam w przyszłym tygodniu! Jestem bardzo ciekawa jak z tym wyjdzie.

Wczoraj też spełniłam jedno z marzeń i po raz pierwszy poszłam na zajęcia z baletu. Szłam z mieszanym uczuciami, dużo ekscytacji i trochę obawy, że jednak mi się nie spodoba, ale ostatecznie wyszłam zachwycona! Niesamowita sprawa, wspaniałe. Na pewno postaram się chodzić regularnie, jedna z najlepszych decyzji ostatnio :)

Potem zaliczyłam niecałe 7 km biegania (plan na wrzesień to 80km).

Dziś poszłam na basen, zrobiłam 850m.

Niestety coraz bardziej zaostrzają restrykcje w związku ze wzrostem zachorowań na koronawirusa... Niech to szaleństwo już się skończy. Jest niczym zły sen.

Udanego tygodnia!



1 komentarz:

  1. Super, że odważyłaś się pójść na ten balet. To na pewno nie było proste, ale jak widzisz było warto. <3
    Podziwiam twoją ilość aktywności. Trzymam kciuki za malarstwo i wagę, która po tych wszystkich ćwiczeniach na pewno będzie spadać.
    Trzymaj się cieplutko i daj znać co tam u Ciebie <3.

    OdpowiedzUsuń